יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

מהיר ועצבני 7 לצפייה ישירה


מהיר ועצבני 7 לצפייה ישירה

 טיפול לייזר להסרת משקפיים אודישנים לסדרות ישראליות הסרת שיער בלייזר

מהיר ועצבני 7 לצפייה ישירה


הסרט מהיר ועצבני 7 לצפייה ישירה ממשיך את אותו קו העלילה של הסרט הקודם שבו החבורה הביסה את אוון שואו וצוותו. עכשיו דומיניק טורטו וצוותו מורשים לשוב לארצות הברית ולחיות את חייהם הרגילים מבלי להיות נרדפים על ידי רשויות החוק, אך אחיו הבכור של אואן, איאן שואו מבקש לנקום את מותו של אחיו ורודף אחר דומיניק וצוותו. לאחר ששמעו על מותו של האן, החבורה יוצאת להתעמת מול האדם שהרג את חברם. במידה ואתם רוצים לצפות בסרט מהיר ועצבני 7 לצפייה ישירה עם תרגום מובנה אין ספק כי אתם בבלוג הנכון.

בסרט אנחנו ככל הנראה נראה את הופעתו האחרונה של פול ווקר ז"ל אשר הלך לעולמו בתאונת דרכים בסוף השנה שעברה. פטירתו של פול הטילה הרבה קושי על הצילומים של מהיר ועצבני 7 לצפייה ישירה אבל לאחר הרבה מאוד דיונים הוחלט להמשיך לצלם את הסרט בזמן שהבמאי היה צריך להיעזר בכפיל על מנת לצלם כמה סצינות שפול ווקר לצערנו לא יכל להשלים. אין ספק כי הסרט מהיר ועצבני 7 הוא אחד מסרטי האקשן מירוצים הטובים ביותר, אז תתחילו להכין את הפופקורן כי אתם הולכים להיות דבוקים למסך.

כמובן שבנוסף מהיר ועצבני 7 תוכלו למצוא באתרים שלנו וגם כאן בבלוג אין ספור סרטים לצפייה ישירה שמתאימים לכל טווח הגילאים, מסרטי אנימציה לילדים ועד סרטי אימה לחזקים שבנינו. יש לנו מבחר עצום שאנחנו מאוד גאים בו, אז קדימה למה אתם מחכים? כנסו עכשיו וצפו בסרטים הכי חדשים, אפילו כאלה שעוד לא הגיעו לקולנוע בחינם ובאיכות הכי גבוהה שיש. צפייה מהנה.

​על מנת לצפות בסרט לחצו על הוידאו:
מהיר ועצבני 7 לצפייה ישירה         

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה