יום שלישי, 20 בינואר 2015

עולם היורה לצפייה ישירה

עולם היורה לצפייה ישירה

 

עולם היורה לצפייה ישירה


טוב אז למי שעדיין לא שמע, עולם יורה הוא סרט מדע בדיוני-הרפתקאות שהנושא המרכזי שלו הוא דינוזאורים בעולם המודרני. זהו הפרק הרביעי בסדרת סרטי פארק היורה. עד לא מזמן, הפקת הסרט הייתה ב"גיהינום פיתוח" במשך למעלה מעשור לאחר שחרורו של פרק היורה 3 בשנת 2001. הסרט היה בתחילה אמור לצאת בקיץ 2005 אך תאריך השחרור נדחף ונדחה מספר פעמים בזמן שהתסריט עבר שינויים רבים. קולין טרוורו נמצא כעת בתפקיד הבמאי ואת התסריט החדש הוא כתב בשיתוף פעולה עם דרק קונלי ופטריק קראולי. סטיבן שפילברג, במאי שני הסרטים הראשונים בסדרה, הוא המפיק בפועל כפי שעשה עם הסרט השלישי. עולם היורה לצפייה ישירה מגיע לאקרנים ביוני 2015 ואין ספק שהוא הולך להיות שובר קופות ענקי.

תקציר הסרט:


עשרים ושתיים שנים לאחר האירועים של הסרט פארק היורה הראשון, האי היפייפה והקטלני איסלה נבולה חזר כעת לתפקוד מלא בתור פארק דינוזאורים הנקרא עולם היורה, בדיוק כמו שהיה בחזון המקורי של ג'ון המונד. לאחר 10 שנות פעילות, שיעור המבקרים נמצא במגמת ירידה. על מנת למשוך את הקהל מחדש התאגיד שהפארק בבעלותו מחליט לפתח אטרקציה חדשה - יצירת דינוזאור חדש היברידי. כאשר הפרוייקט הזה יוצא לפועל, העניינים מקבלים תפנית חדה ולא חיובית במיוחד.

מידע על הסקנדל:


במאי 2014, התסריט של הסרט דלף לאינטרנט כשהסרט בעיצומם של הצילומים. זו הייתה מכה קשה להפקה אשר עמלה קשה לשמור על הרבה מאוד מפרטי העלילה בסודיות. האפשרות לבטל את הסרט עמדה על הפרק אך הבמאי הצליח לשכתב את התסריט באופן מהיר על מנת להציל את מה שאפשר. זו לא הפעם הראשונה בה דלף תסריט לאינטרנט. גם קוונטין טרנטינו קיבל לא מזמן מהלומה כאשר התסריט של הסרט החדש שלו, שמונת הנתעבים, דלף בשלמותו. הוא בהתחלה אמר שהוא מבטל את הסרט אך לאחר כמה שבועות הוא חזר בו וציין שהוא כותב את כל התסריט מחדש. חבל מאוד שזו המציאות שאנחנו חיים בה, אך מי יודע, אולי במקרה של עולם היורה יצא מזה משהו טוב, הסרטים האחרונים לא היה עילוי בכל מה שנוגע לעלילה, אולי הדליפה תיקנה את זה.

לסיכום:


בתור מעריץ מושבע של הסרט הראשון, יש לי תקוות גדולות לגבי עולם היורה לצפייה ישירה עם תרגום מובנה. אני קצת חושש מסטיבן שפילברג בתור במפיק, זה לא עשה טוב לרובוטריקים ואני בספק אם זה יעשה טוב כאן, אבל קשה לי להאמין שהוא יצליח להרוס את זה. בכל מקרה, שתהיה לכולכם צפייה מהנה כאשר הסרט יוצא. במידה ואתם רוצים לראות את כל הסרטים הקודמים אתם יכולים למצוא אותם במגוון אתרי סרטים לצפייה ישירה הקיימים באינטרנט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה