יום שלישי, 3 בפברואר 2015

חמישים גוונים של אפור לצפייה ישירה

חמישים גוונים של אפור לצפייה ישירה

הסרט חמישים גוונים של אפור לצפייה ישירה מתחיל כאשר אנסטסיה 'אנה' סטיל, סטודנטית לספרות, יוצאת לראיין את כריסטיאן גריי העשיר, כטובה לשותפה שלה קייט קוונה. כאשר היא מגיעה לבצע את הראיון היא נתקלת בגבר נאה, מבריק ועם אופי מאיים. אנה התמימה והנאיבית נבהלת כאשר היא מבינה שהיא רוצה אותו. למרות הפן המסתורי שלו, אנה מוצאת את עצמה נואשת להתקרב אליו. גריי, שלא מסוגל להתנגד ליופי של אנה ולרוח העצמאית שלה, מודה שהוא רוצה אותה (בלשון המעטה) אבל בתנאים שלו. אנה מהססת כשהיא מגלה את הטעם הייחודי של גריי. היא מבחינה כי למרות ההצלחה שלו, העסקים הבינלאומיים שלו, העושר העצום שלו ומשפחתו האוהבת, גריי אובססיבי לגבי הצורך לשלוט בכל דבר. ככל שאנה וגריי מתקרבים, היא מתחילה לגלות את הסודות של גריי ובוחנת מחדש את הרצונות שלה.

בתחילת 2012, מספר אולפנים בהוליווד הציגו מצגות למחברת הספר ולסוכן שלה על מנת לקבל זכויות לסרט חמישים גוונים של אפור. האחים וורנר, אולפני פרמאונט, אולפני אוניברסל וחברת ההפקה של מארק וולברג שמו הצעות על מנת לזכות בזכויות להפקת הסרט. בסופו של דבר יוניברסל ופוקוס הבטיחו את הזכויות במרץ 2012. ג'יימס (יוצרת הספרים) ביקשה לשמור על שליטה מסוימת בכל מה שנוגע לתהליך היצירתי. מפיקי הסרט הרשת החברתית (מייקל דה לוקה ודנה ברונטי) חתמו על הפקת הסרט. בנוגע לתסריט, קלי מרסל, תסריטאי הסרט להציל את מיסטר בנקס נשכר לתפקיד. פטריק מארבר הובא על ידי טיילור ווד על מנת ללטש את התסריט כל מה שנוגע לבניית הדמויות מבחינה עלילתית ואוניברסל שכרו את מארק בומבק בשביל ניתוח מעמיק של התסריט לראות שאין פשלות. המגזין Entertainment Weekly העריך את תקציב הסרט בסביבות הארבעים מיליון דולר.

גרסה מוקדמת של חמישים גוונים של אפור לצפייה ישירה עם תרגום מובנה כבר הגיע לאתר שלנו, במידה ואתם מעוניינים, אתם יכולים להיכנס לאחד הלינקים כאן ולהתחיל לצפות. רק דעו לכם כי מדובר בגרסה מוקדמת ויכול מאוד להיות שאתם לא תקבלו את חוויית הצפייה המלאה, אז על אחריותכם בלבד. למרות זאת אנחנו לקחנו על עצמנו לתרגם את הגרסה הזו לעברית ככה שמבחינה הזו אתם מסודרים. אנחנו מאמינים כי בעתיד הלא רחוק תצא גרסה מעודכנת וגם אותה אנחנו נתרגם באופן הכי מהיר שאפשר. תוכלו למצוא את הגרסה הזו ואת כל שאר הסרטים בקטגורית סרטים לצפייה ישירה באתר שלנו. אז שתהיה לכם צפייה מהנה ואתם מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק.

לצפייה בסרט:

חמישים גוונים של אפור לצפייה ישירה

תגובה 1:

  1. סרט חזק ביותר תודה על הפרסום

    http://sratim-ve-sdarot.blogspot.com/2015/02/blog-post.html

    השבמחק