יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

היחידה פרק 25


היחידה פרק 25

 טיפול לייזר להסרת משקפיים אודישנים לסדרות ישראליות הסרת שיער בלייזר

היחידה פרק 25 לצפייה ישירה


בפרק החדש של היחידה פרק 25 לצפייה ישירה דרק מעביר אימון כדורסל. במהלך החזרה קפטן עוזב את חדר החזרות, מה שגורם לפיצוץ גדול. החברים זוכים לביקור מפתיע של המשפחות, ובנאי מחליט להיפגש עם ההורים לשיחות צפופות.

למי שעוד לא שמע על הסדרה, היחידה פרק 25 לצפייה ישירה היא דוקו ריאלטי חדשה בה עשרה סלבריטאים חוזרים לצבא, אבל לא באמת. במהלך הסדרה הם יעלו על מדים, יצייתו לפקודות וירכיבו להקה צבאית. הסלבריטאים בסדרה הם אילנית לוי, מאיר סוייסה, דרק שארפ, קותי סבג, רגב הוד, אתי ביטון, גוליה לוי בוקן ומאיה בצלאל. המטרה של כל העסק הזה היא להרים מופע בידור עבור חיילי צהל, כמיטב מסורת הלהקות הצבאיות. החבורה שהתה יחד בבסיס צבאי שהוקם במיוחד עבורה, ביצעה אימונים צבאיים שונים כמו שמירות, אימונים ניווטים, מטווחים, אימוני לשביה, זריקות רימון ואפילו אימוני צניחה צהליים. מדי שבוע נשלחו חברי היחידה להופיע בפני חיילים בבסיסי ובמוצבי צהל השונים ברחבי הארץ – החל ממוצב צנחנים על גבול סוריה, דרך חטיבת כפיר ביהודה ושומרון, סטיל בבסיס חיל הים בחיפה, בסיס תל נוף של חיל האוויר, וכלה בהופעה בפני חטיבת שריון בכרם שלום, על גבול עזה. המפגשים בין המפורסמים לחיילים המשרתים היו מרגשים במיוחד, והביאו לחיילים מעט הווי ובידור במסגרת שירותם הצבאי.

לשמחתכם, הבלוג הזה לא מסתכם רק בסדרה היחידה לצפייה ישירה, יש בבלוג הזה ובאתרים שלנו עוד מגוון סדרות לצפייה ישירה נוספות וכמובן גם סרטים לצפייה ישירה מכל הסוגים ולכל הגילאים. אז אם אתם מעוניינים בחווית הצפייה הכי טובה ברשת, הגעתם לבלוג הנכון. 


היחידה פרק 25

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה