יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

הצילו אני לא יודע לבשל פרק 4


הצילו אני לא יודע לבשל פרק 4

 טיפול לייזר להסרת משקפיים אודישנים לסדרות ישראליות הסרת שיער בלייזר

הצילו אני לא יודע לבשל פרק 4 לצפייה ישירה


בפרק החדש של הצילו אני לא יודע לבשל פרק 4 לצפייה ישירה חבורת מפורסמים נכנסים יחדיו לבית הספר לבשלנים למשך 3 שבועות רצופים. הם מתנתקים מכל עיסוקיהם ומתמקדים במשימה שעליה לא הצליחו להתגבר עד היום - הבישול. הם לומדים במתכונת של בית ספר סגור, ומקבלים לידיהם תכנית לימודים מרוכזת ואינטנסיבית משלל תחומים בעולם הקולינריה והכוללת משימות שונות. בסיום הסדרה ולאחר שרכשו ניסיון וידע במטבח, יבשלו המשתתפים את הארוחה הסופית, ארוחה מלאה בת שלוש מנות. במידה ואתם רוצים לראות את הפרק החדש של הצילו אני לא יודע לבשל פרק 4 לצפייה ישירה אין ספק כי אתם בבלוג הנכון.

לשמחתכם, הבלוג הזה לא מסתכם רק בסדרה הצילו אני לא יודע לבשל, יש בבלוג הזה ובאתרים שלנו עוד מגוון סדרות לצפייה ישירה נוספות וכמובן גם סרטים לצפייה ישירה מכל הסוגים ולכל הגילאים. אז אם אתם מעוניינים בחווית הצפייה הכי טובה ברשת, הגעתם לבלוג הנכון. 


הצילו אני לא יודע לבשל פרק 4

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה